Tijdens onze intensieve 1-daagse cursus fotografie welke gehouden wordt in Dedemsvaart leer je je camera beter kennen, en leer je de basisprincipes zoals scherpstellen, diafragma, sluitertijd, ISO en lichtmeetmethode onder de knie krijgen. Natuurlijk zal ook het onderwerp ‘compositie’ ter sprake komen.

Met de opgedane kennis heb je voortaan geen automatische stand meer nodig maar beheers je de handmatige instellingen.

Kiekjes maken behoort tot het verleden, je gaat foto’s maken.

Het merk van je camera is niet belangrijk, maar je moet wel sommige instellingen handmatig kunnen instellen waaronder diafragma, sluitertijd en iso-waarde. Bij twijfel stuur ons dan gerust een bericht met het merk en model van je camera. Wij zullen dat dan controleren voor je.

De cursus vindt plaats op zaterdag en duurt van 09:00 tot 18:00 uur. De maximale groepsgrootte is 6 personen zodat er per deelnemer voldoende tijd zal zijn voor persoonlijke aandacht.

De kosten van de cursus bedragen  €95.00 (lunch en koffie/thee inbegrepen)

Wat breng je mee?

  • je camera
  • volle accu
  • lege geheugenkaart
  • eventueel de handleiding van je camera

Dagindeling:
Ochtend:
In de ochtend beginnen we met de basisprincipes en leer je deze instellingen te gebruiken op jouw camera en hoe je deze principes per situatie optimaal kunt gebruiken. Hierbij zullen we in de studio verschillende leuke opdrachten in de praktijk uitvoeren.

Lunch:
Wij zorgen voor een complete lunch. Deze is inbegrepen in het cursusgeld.

Middag:
Na de lunch gaan we erop uit en gaan we het geleerde buiten in de praktijk brengen. Hierna gaan we terug naar de studio om de gemaakte foto’s te bekijken en te bespreken. Daar waar nodig zullen de ‘probleempunten’ nog worden nabehandeld.

Wil je je inschrijven voor deze cursus, of wil je meer informatie hierover? Vul dan gerust vrijblijvend onderstaand formulier in of stuur een mailtje naar info@pearlfotografie.nl